1. Načini plaćanja

I) Pouzećem: Robu plaćate gotovinom na mjestu za preuzimanje ili kod prijevoznika prilikom preuzimanja pošiljke. Nadoplata za plaćanje pouzećem iznosi 1,5 €. Pri kupnji u iznosu od 40 € (ukljućujući PDV) i više je plaćanje pouzećem BESPLATNO.

II) Bankovnim prijenosom: Nakon izvršenja narudžbe, na e-mail adresu koju ste unijeli poslat ćemo podatke potrebne za izvršenje bankovnog prijenosa. Roba se šalje sljedeći radni dan nakon primitka novca na naš račun. O tome ćemo vas obavijestiti putem e-pošte.

Podatke za plaćanje u eurima: Raiffeisenbank, IBAN: CZ5455000000007933679002, SWIFT: RZBCCZPP
Varijabilni simbol: Unesite kod narudžbe koji ćete dobiti e-mailom nakon što je dovršena. Kod narudžbe također je naveden u sekciji „Povijest narudžbi” vašeg računa (samo kod registriranih kupaca).

III) Karticom online: Plaćanje karticom online putem portala GoPay – 3D Secure. Sigurno i brzo plaćanje bilo kojom uobičajenom karticom. Prihvaćamo sljedeće kartice: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, VISA, Visa Electron.

IV) Elektronički novčanici: Apple Pay, Google Pay i GoPay. Plaćanje se vrši online prijenosom iz vašeg elektroničkog novčanika.

 

2. Načini dostave

I) Kurir - Express One: Pošiljke se obično isporučuju unutar 3 dana od slanja pošiljke. Kurir dostavne službe će vas kontaktirati telefonom ili SMS porukom prije dostave paketa.
Pošiljke se obično dostavljaju između 8:00 i 18:00 sati. Nismo u mogućnosti utjecati na točno vrijeme isporuke. To ovisi o pojedinim situacijama, ali se može precizirati nakon kontakta s kurirom.

II) Hrvatska pošta: Pošiljke se obično isporučuju unutar 3 dana od slanja pošiljke.

III) Osobno preuzimanje u mreži Express One mjesta za preuzimanje: Pošiljka je spremna za preuzimanje unutar 3 dana od slanja. Bit ćete obaviješteni SMS porukom ili putem e-maila nakon dolaska pošiljke na mjesto za preuzimanje.

IV) Osobno preuzimanje Hrvatska pošta: Pošiljka je spremna za preuzimanje unutar 3 dana od slanja. Bit ćete obaviješteni SMS porukom ili putem e-maila nakon dolaska pošiljke na mjesto za preuzimanje.

 

3. Troškovi dostave

Dostava za narudžbe u iznosu od 40 € (uključujući PDV) i više je BESPLATNA.
Ako je vrijednost vaše narudžbe manja od 40 € (uključujući PDV), dostava se naplaćuje ovisno o načinu dostave.

I) Kurir – Express One: 5 € uključujući PDV

II) Hrvatska pošta: 6 € uključujući PDV

III) Osobno preuzimanje u mreži Express One mjesta za preuzimanje: 5 € uključujući PDV

IV) Osobno preuzimanje Hrvatska pošta: 6 € uključujući PDV

 

4. Slanje robe

Narudžbe zaprimljene do 12:00 obično se šalju idući radni dan. U slučaju plaćanja bankovnim prijenosom, pošiljke se šalju idući dan nakon primitka uplate. Kako bi se roba mogla poslati prema gore navedenom rasporedu, mora biti dostupna na skladištu – vidi detaljan pregled robe.

Primjer: dostava kurirom
 I) Plaćanje pouzećem / karticom / elektroničkim novčanikom
  Petak 11:59 Narudžba je zaprimljena.
  Ponedjeljak   Pošiljka je predana prijevozniku (dostava se u većini slučajeva vrši unutar 3 dana).
  Četvrtak   Dostava na navedenu adresu.
 II) Plaćanje bankovnim prijenosom
  Petak 11:59 Narudžba je zaprimljena. Automatski se šalje e-mail s potrebnim podacima za izvršenje bankovnog prijenosa.
  Ponedjeljak 11:59 Pristigla uplata registrirana na našem bankovnom računu.
  Utorak   Pošiljka je predana prijevozniku (dostava se u većini slučajeva vrši unutar 3 dana).
  Petak   Dostava na navedenu adresu.

 

5. Otkazivanje/uređivanje narudžbe

Narudžbu možete otkazati/urediti putem telefona ili e-maila tijekom radnog vremena naše tvrtke, vidi Kontakt. Otkazivanje/uređivanje mora se izvršiti prije predaje pošiljke dostavnoj službi.

 

6. Preuzimanje pošiljke

Kupac je dužan provjeriti pakiranje i stanje proizvoda prilikom preuzimanja pošiljke od prijevoznika. Ako je već prilikom preuzimanja vidljivo da pošiljka nije u redu, nemojte je preuzimati od prijevoznika i obavijestite nas, vidi Kontakt.

 

7. Povrat robe – odustajanje od ugovora

Imate pravo odustati od kupoprodajnog ugovora u roku od četrnaest (14) dana od preuzimanja robe slanjem e-maila na adresu prodavatelja, vidi Kontakt. Nakon primitka zahtjeva za odustajanjem od ugovora, odmah ćemo vam poslati kod za povratnu pošiljku koji ćete dodati u adresu. Paket pošaljite na adresu:
 
Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
Kod za povratnu pošiljku
Poštanska 9
10410 Velika Gorica
 
UPOZORENJE: Na ovu adresu mogu se slati povratne pošiljke samo putem Hrvatske pošte. Ukoliko je pošiljka poslana preko drugog prijevoznika, nije moguće je primiti ni obraditi iz procesnih razloga.

Robu je potrebno vratiti kompletnu, s kompletnom dokumentacijom, neoštećenu, čistu te u originalnoj ambalaži, u stanju i vrijednosti u kakvoj ste je preuzeli. Priložite fakturu ili kod narudžbe u paket kako bismo mogli identificirati pošiljku. U slučaju da je vraćena roba nepotpuna ili oštećena, imamo pravo smanjiti vraćenu kupovnu cijenu za odgovarajući iznos.

Primljena novčana sredstva poslat ćemo vam natrag u roku od četrnaest (14) dana od odustajanja od kupoprodajnog ugovora prijenosom na bankovni račun ili putem GoPay sustava (ukoliko ste platili putem ovog sustava). Povrat primljenih novčanih sredstava može se izvršiti tek nakon što prodavatelj primi i provjeri vraćenu robu.

 

8. Reklamacija

Vašu reklamaciju pokušat ćemo riješiti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od trideset kalendarskih dana od dostave reklamacije. Postupak reklamacije bit će ubrzan ako nam kažete broj narudžbe ili fakture.

Molimo kontaktirajte našu korisničku podršku prije povrata, vidi Kontakt. Na temelju fotodokumentacije možemo ukloniti veliku većinu „kvarova” koji se ne mogu priznati, kao što je npr. curenje u slučaju neispravno postavljene brtve.

U slučaju da nismo u mogućnosti riješiti reklamaciju (kvar na proizvodu), odmah ćemo vam putem e-maila poslati kod za povratnu pošiljku koji ćete dodati u adresu. Paket pošaljite na adresu:
 
Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
Kod za povratnu pošiljku
Poštanska 9
10410 Velika Gorica
 
UPOZORENJE: Na ovu adresu mogu se slati povratne pošiljke samo putem Hrvatske pošte. Ukoliko je pošiljka poslana preko drugog prijevoznika, nije moguće je primiti ni obraditi iz procesnih razloga.
Priložite fakturu ili kod narudžbe u paket kako bismo mogli identificirati pošiljku.

Dodatne informacije
Robu možete reklamirati u roku od 2 godine od kupnje proizvoda. Odgovornost prodavatelja za kvarove robe ne odnosi se na mehaničko trošenje proizvoda (ili njegovih dijelova) uzrokovano uobičajenim korištenjem. Jamstvo se ne odnosi na kvarove nastale nepažljivim ili nasilnim rukovanjem proizvodom ili njegovim pojedinim dijelovima.

 

9. Zamjena robe

Kontaktirajte našu korisničku podršku, vidi Kontakt. Zamjena se sastoji od povrata proizvoda i naručivanja novih proizvoda. Povrat proizvoda je opisan ovdje. Nove proizvode možete naručiti na www.thermos.hr. Povrat proizvoda i naručivanje novih proizvoda mogu se odvijati istovremeno.